torsdag 7. mars 2013

Mammen

Hulda Oktavia  Hammarquist ble født  på Borgøy i 1898.
Gården hun bodde på het Sjølyst.
Da Hulda var 14 år, 
reiste hun fra Borgøy for å arbeide.
Hun giftet seg og fikk fire barn.

                                                                                                                      Bildet er hentet fra boken.
Hulda Oktavia,
 ble kalt "mammen" av sine barn.


Fruene leser-
Hulda  var et skrivende menneske
 hele sitt voksne liv.

Hun skrev dikt
 om  livet på
Vestlandet.

Barnebarnet
Ann-Elin Hammarquist Nordgård
 har samlet disse diktene
i en bok kalt
"Mammen"

Fruene leser om Borgøy ,
naturen og livet der.



Veven min.
av Hulda Oktavia Hammarquist.

Eg veve suset frå heimskogen i veven min.
Dei kjende tonar frå kjære trakter dei slår eg inn.

Eg slår i veven inn morgongrying og kveldsolbrann
og drøymde eventyr, ungdomslengting til fjerne land.

I skyttelen min fins det ingen gulltråd det høver godt,
når der skal vevast inn spir og kuplar på kongeslott.

I skrinne jord veks små ville blomar, dei slår eg inn.
Dei står og lyser  som kvite stjerner i veven min.

Eg veve  bekker og fuglekvidder og fossens dur,
og lyng som bløme på vide vidder kring berg og ur.

Eg veve vandrerens eigen vise i veven min,
den melodien så titt eg høyre inn i mitt sinn.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar